Užsakimas:

1. Kaip atšaukti užsakymą?

Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis.

 

Gavę jūsų prašymą atšaukti, susisieksime su mūsų kurjerių tarnyba ir paprašysime, kad siuntinys būtų nukreiptas atgal į mūsų sandėlį. Gavę grąžintą pakuotę, apdorosime užsakymą, grąžinsime visas lėšas į jūsų sąskaitą ir informuosime el. paštu.

 

2. Ar galiu pakeisti užsakymą?

Pateikus užsakymą, užsakytų prekių ar pasirinkto kiekio pakeisti negalime.

 

Esant tokiai situacijai, siūlome susisiekti su mumis ir atšaukti neteisingą užsakymą.

 

Vėliau rekomenduojame Jums patogiu būdu pateikti naują pageidaujamos (-ių) prekės (-ių) užsakymą mūsų svetainėje.

3. Ar galiu pakeisti pristatymo adresą?

Jei norite pakeisti pristatymo adresą, susisiekite su mumis ir mes padarysime viską, kad padėtų jums šiuo klausimu

.

Jei negalime apdoroti adreso pakeitimo tiesiogiai savo sistemoje, paprastai dėl to, kad siunta jau buvo išsiųsta, turėsime susisiekti su kurjeriu ir paprašyti pakeisti pristatymo adresą.

 

Kad galėtume jums padėti ir toliau, būtume labai dėkingi, jei pateiktumėte šią informaciją:

 

- Vardas ir pavardė,

- įmonės pavadinimas (jei reikia),

- Gatvės pavadinimas ir numeris,

- Pašto kodas ir miestas,

- Šalis,

 

- Telefono numeris ir elektroninio pašto adresas.

 

Atkreipkite dėmesį, kad pakeitus adresą, pristatymo laikas užtruks. Mes negalime būti laikomi atsakingi už bet kokį pristatymo vėlavimą dėl kliento pageidavimo pakeitus adresą.

 

4. Kada gausiu savo užsakymą?

Siekiame, kad užsakymą gautumėte kuo greičiau.

 

Kai jūsų užsakymas bus sėkmingai pateiktas, sandėlis apdoros jūsų užsakymą kitą darbo dieną. Tada jis parenkamas, supakuojamas ir išsiunčiamas. Kai jis bus pakeliui į jus, el. paštu gausite pranešimą su jūsų stebėjimo informacija ir numatoma pristatymo data.

 

Prašome atkreipti dėmesį, kad užsakymai, pateikti po 11:00 (EST), negarantuojami, kad bus išsiųsti tą pačią dieną. Savaitgaliais ir vietinių švenčių dienomis siuntos nevežamos ir nepristatomos.

 

Nors visada siekiame, kad užsakymai būtų pristatyti laiku, pripažįstame, kad tai, ko neįmanoma numatyti, yra neišvengiama. Išoriniai išoriniai veiksniai ir kurjerio kontrolė, pavyzdžiui, ekstremalios oro sąlygos ir techniniai gedimai, kartais gali vėluoti, todėl prašome jūsų kantrybės ir supratimo, kai tai daroma.

 

Be to, atkreipkite dėmesį, kad reklaminių kampanijų metu pristatymo laikas gali būti ilgesnis nei įprastai.

 

Nedvejodami susisiekite su mumis, jei turite klausimų apie užsakymo būseną. Džiaugiamės galėdami padėti!

Pristatymas ir gražinimas:

1. Ar siunčiate siuntas į užsieni?

Taip, siunčiame į visą Europą, standartiniu siuntimu Lietuvos paštu (5-10tt) arba Dpd kurjeriu (1-5tt).

Siuntimo išlaidos paprastai svyruoja nuo 5 iki 25 eurų.

2. Kiek laiko užtrunka siuntimas?

Paprastai pristatymas į užtrunka 5–15 darbo dienų, tačiau kai kuriais atvejais pristatymas gali vėluoti.

3. Kokia jūsų mainų politika?

Prašome atkreipti dėmesį, kad mes nesiūlome tiesioginės keitimo paslaugos.

 

Jei nesate patenkinti pirkiniu ir norėtumėte gauti kitą prekę, maloniai kviečiame grąžinti pirkinį, kad būtų grąžintos visos sumokėtos sumos. Grąžinsime visą jūsų produkto (-ų) vertę į sąskaitą, kurią iš pradžių naudojote perkant. Siekdami, kad norimą prekę gautumėte kuo greičiau, maloniai prašome įsigyti naują pirkinį jums patogiu būdu.

 

Atkreipkite dėmesį, kad prekę (-es), už kurią (-ias) norite grąžinti pinigus, turite grąžinti per 30 dienų nuo jos gavimo. Produktas (-iai) turi būti nenaudotas – originalioje pakuotėje su nepažeistomis etiketėmis ir apsauginiais lipdukais – ir vis dar tokios pat naujos būklės, kaip ir gavimo metu. Produktai, įsigyti tiesiogiai iš mūsų svetainės, turi būti grąžinti į mūsų sandėlį, kad būtų grąžinti pinigai; produkto (-ių) negalima grąžinti į vietinę mažmeninės prekybos parduotuvę.

 

Jei sumokėjote arba gavote muito mokesčius už prekę (-es), kurią (-es) norite grąžinti, susisiekite su vietiniu UPS biuru dėl informacijos, kaip atitinkamai gauti kreditą arba grąžinti pinigus.

 

Bet kurio (-ių) produkto (-ų), įsigyto (-ų) kampanijos laikotarpiu, pasiūlymas vis tiek bus patenkintas, jei vietoj to norėsite gauti kitą prekę. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis, mielai jums padėsime.

Apmokėtimas:

Kokie mokėjimo būdai priimami?

Priimame American Express, Diners, Discover, Maestro, MasterCard, Visa, PayPal, taip pat įvairias kitas vietines debeto korteles ir sąskaitų faktūrų išrašymo parinktis.

 

Taip pat siūlome atsiskaitymo būdą grynaisiais pristatymo metu.

 

Visos galimos mokėjimo parinktys kiekvienoje šalyje rodomos atsiskaitant, kai tik įvesite pristatymo šalį.

2.Ar saugote mano mokėjimo informaciją?

Mes negauname ir nesaugome jokios mokėjimo informacijos. Visas operacijas tiesiogiai tvarko mūsų mokėjimo paslaugų teikėjas „PaySera“. Jūsų kredito kortelės duomenys siunčiami tiesiai į banką ir jokie kiti asmenys, išskyrus jūsų banką, negali jų perskaityti ar pasiekti.